Různé tváře Termální vody Avène ...

Čistá a Přirozená, Termální voda Avène je vzácným přírodním bohatstvím, uznávaným po celém světě, a zároveň kontrolovaným a chráněným.

Hloubková a záhadná, Termální voda Avène odhaluje část sebe každý den. Voda tvořená unikátním minerálním a biologickým bohatstvím, a bezpochyby dalšími tajemstvími, která čekají, až budou odhalena.

Účinná a aktivní, Termální voda Avène je srdcem celosvětově známé dermokosmetické značky Avène.

Avène je mezinárodní značka, zastoupená ve více než 100 zemích světa, která se neustále vyvíjí.

Z kulturních důvodů, byla značka nejprve založena v Japonsku, kde je voda úzce spojena s náboženskými rituály očisty.

Význam značky Avène poté během velmi krátké doby prudce vzrostl a to nejen na jihu Evropy (Francie, Řecko, Itálie, Španělsko, Portugalsko), kde firma Pierre Fabre má své historické kořeny, ale i na jiných kontinentech. Díky uvedení inovativních a jedinečných přípravků v oblasti hygieny a péče jak ve vyspělých, tak i v rozvojových zemích, dnes značka Avène tvoří 70% svého obratu v zahraničí.

Tato spolupráce s Japonskem byla vytvořena především díky jednomu setkání v 80.letech

Šlo o setkání pana Pierra Fabra s Yoshiharu Fukuharou, vnukem zakladatele společnosti Shiseido, který se stal generálním ředitelem společnosti v roce 1987. V té době Fukuhara představil panu Fabrovi proslulého, vlivného a několika cenami oceněného japonského designera, Takushi Mizuna, který po několika letech u společnosti Shiseido začal spolupracovat se společností Pierre Fabre Japonsko jako umělecký poradce v čele grafického oddělení značky Avène.

Takushi Mizuno popsal léta spolupráce následovně:

“Častá setkání s panem P. Fabrem byla charakterizována silnou důvěrou… Pan Fabre byl výjimečný a bystrý člověk, který vždy naslouchal druhým před tím, než udělal vlastní rozhodnutí. Tuto práci dělám již po nějakou dobu, avšak zřídka jsem měl možnost podat svoji tvorbu s takovým detailem a intenzitou.”

Zrození Avène spirály

  1. Před vytvořením spirály, v současné době světově uznávaného charakteristického podpisu značky Avène, Takushi Mizuno procestoval celé Japonsko, aby navštívil prameny vod pro inspiraci: “Vzpomínám si, jak jsem pozoroval pramen tekoucí z hory Fuji nebo Kumamoto […], právě to mě inspirovalo nebo spíše mi poskytlo technickou odpověď k navržení tohoto symbolu.”
  2. Během návštěvy Hydroterapeutického centra Avène a samotného pramene Termální vody byl Takushi Mizuno ohromen mírumilovností oblasti a nakreslil spirálu Avène jedním tahem: “Představuje pramen z ptačí perspektivy. Spirála je symbolem vody pronikající na povrch, její čistoty a jemnosti k člověku. Přípravky Avène jsou tak rozmanité jako příroda sama.”
  3. V roce 2001 byla spirála značky obměněna o dvě lososové tečky nad sebou. Tato grafická změna, která se objevila na Termální vodě ve spreji, je také dílem Takushiho Mizuna. Kromě čistého estetického půvabu tyto dvě tečky "symbolizují energii". Menší tečka představuje energii pramenu, zatímco ta větší charakterizuje energetický vliv Termální vody Avène na kůži. Spojení mezi tečkami a spirálou "představuje trojrozměrné vyjádření jak věčnosti vody, která pramení hluboko v zemi a je odpoutaná od času a prostoru, tak i energie, kterou voda přenáší ze svého pramene na kůži."
  4. V roce 2009, byla spirála pozměněna za účelem respektování charty značky. Cílem bylo zjednodušení a zapojení čistějšího a elegantnějšího stylu. Linie jsou jemné, elegantní, jednoduché ale moderní, využívající stejnou decentní lososovou barvu, charakteristickou pro tuto značku. Tato balení představují střízlivost a vytříbené linie. Ponechali jsme pouze základní informace, abychom se vyhli optickému přeplnění textem a zlepšili tak čitelnost. Znamenitost a elegance jsou ryzí hodnoty značky Avène.

2010: 20.výročí značky

Za účelem pokračování ve stylu spirály, vytvořeném před 25 lety, a uplatnění dlouholeté spolupráce mezi společností Pierre Fabre a T. Mizuno, bylo vytvořeno 6 kreseb speciálně pro Termální vodu Avène ve spreji. Kresby byly inspirovány tvářemi pacientů Hydroterapeutického centra. “Poněvadž většina pacietů byly ženy, děti a mladí lidé... rozhodl jsem se použít tváře a výrazy mladých lidí." " Tvář je univerzální obraz. A protože se musí vejít na omezený prostor lahve, nejprve jsem začal pracovat na obrázku tváře a poté vytvořil okolní dekor.” Každý z těchto jedinečných designů bude postupně rok po roce odhalen jako limitovaná edice Termální vody Avène 50 ml pro daný rok.

2014

DÍVKA

“Tato kresba představuje dítě plné života.”
“Vyjadřuje moji touhu po znovuobjevení ducha "malého raubíře", po léčbě […] Taková je myšlenka, která mě napadla, když jsem začal s touto kresbu.” Takushi Mizuno. Dívka. 2013.Rotring na Kent papíře. Tokyo

2015

ZRCADLO

“Během léčby, pacienti chtějí komunikovat mezi sebou a zároveň se rádi pozorují v zrcadle […] Zaoblení láhve Termální vody ve spreji vytváří dojem, že dvě tváře jsou oddělené a jejich maximální možné přiblížení je opravdový problém.” Takushi Mizuno. Zrcadlo. 2013. Rotring na Kent papíře. Tokyo

2016

KVĚTINOVÁ DÁMA

“Tato kresba mluví sama za sebe […] Zobrazuje krásnou, půvabnou dívku, obklopenou květinami.” Takushi Mizuno. Květinová dáma. 2013. Rotring na Kent papíře. Tokyo

2017

RAFINOVANOST

Obrázek představuje rafinovanou ženu, která je spokojená, zdravá a krásná. Takushi Mizuno. Rafinovanost. 2013. Rotring na Kent papíře. Tokyo

Poslat e-mailem
  • Individuální dermokosmetické poradenství
  • Speciální nabídky & soutěže
  • Recenze Vašich oblíbených produktů

Každá pleť má svě specifické potřeby,
objevte svůj rituál péče s Eau Thermale Avène.

Spustit diagnostiku
  • Doporučení produktů pro Váš typ pleti
  • Přístup k Vašim oblíbeným produktům a recenzím
  • Uložte si své nákupy, abychom Vás mohli odměnit za Vaši loajalitu
Zaregistrujte se nyní

Vyhledávání

Login required

You must log into your Avène account to save this information.


Login or create an account